Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Lynchmob Progress!

Go down 
+3
Dexra
Tyde
Lårtehårde
7 deltagere
ForfatterBesked
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptySøn Nov 30, 2008 5:26 am

Hej Lynchmobsters!

Tak for en perfekt aften med mere progress end vi turde håbe på, da vi gik igang sent og uden større forberedelse!

Jeg er træt efter aftenens bedrift med hele 5 bosser nede i Naxx + bossen i Sanctum, så kommentarer må knyttes i morgen med Jeres hjælp Very Happy




Lårtehårde : Mage

Tyde : Ret-pala

Drómbor : Prot-Warr

Uslegrisling : DK

Lilay : Ret-pala

Scareyou : Resto-Shaman

Clipton : Prot-Warr

Staalhaand : DPS-Warr

Dexra : Hunter

Brutox : Holy-Pala





Patchwerk

Lynchmob Progress! Patchw10


Anub-Rekhan

Lynchmob Progress! Anub_r10


GrandWidowFaerlina

Lynchmob Progress! Grandw10


Maexxna

Lynchmob Progress! Maexxn10



NothThePlaguebringer

Lynchmob Progress! Nothth10
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Gimme A Yeeeehaaaaaaa!!!!   Lynchmob Progress! EmptySøn Nov 30, 2008 5:34 am

Jaah, der var sku dømt beatdown til nogle naxx bosser.

Lækkert at se fokus på trods af en lidt uforberedt tilgang til vores første run i Naxx.

Super lækkert med lidt epix til nogle af de nyere lvl 80'ere os. Det gør kun vores farming af badges, rep osv nemmere....

Og vi fortsætter i morgen allerede... GIEF EPIX!!!! ;P
Tilbage til toppen Go down
Dexra

Dexra


Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 06/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptySøn Nov 30, 2008 3:35 pm

Det var så lækkert drenge. Skide godt.

Vi tog de forskellige bosser i
Patchwerk - 1. forsøg
Anub-Rekhan - 4. forsøg
GrandWidowFaerlina - 2. forsøg
Maexxna - 2. forsøg
NothThePlaguebringer - 1. forsøg

Så kan man jo self diskuter om det er os der er rigtig gode, eller om naxx måske er lidt under powered. But who knows.

Glæder mig hvertfald til i aften, hvor vi køere videre på vores beatdown af naxx.
Tilbage til toppen Go down
Fhenlas




Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 06/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: tænk jer lige engang om før i gør noget...   Lynchmob Progress! EmptySøn Nov 30, 2008 9:13 pm

først og fremmest, så tillykke med at i har fået de bosser ned der og har fået progress and stuff. det er sju godt gået, men nu lige til min egentlige grund til at jeg skriver her nu.

grunden er at i har gået i gang med et raid dagen før man egentlig skulle starte. raided blev sat op SØNDAG, ikke lørdag. det er efter min mening sku lidt svinsk at man bare går i gang en anden dag end man egentlig skulle, bare fordi man eventuelt lige kedede sig. hvis man siger man går i gang med et raid en given dag, så kan man sku ikke bare lave det om uden videre.

når man nu har aftalt det er given dag, så har man jo lagt planer for de andre dage. eksempelvis lavede jeg alle mine lektier dagen før så jeg var klar til at raide i dag sammen med jer. muligvis skulle man til et eller andet stævne, fest eller møde dagen før, og så bliver man bare udelukket fra raidene i wow fordi nogen folk bare lige laver om på de vedlagte planer.
det er sku for dumt efter min mening.
efter min mening, så viser man ikke respekt for sine guildmates ved at gøre sådan noget
jeg vil sku hellere have at vide at jeg enten ikke er god nok til at komme med eller at jeg ikke har godt nok gear, end bare blive udeladt på den her måde...

I skal ikke tro at jeg er blevet vred over dette, for det er der ingen grund til. jeg er før blevet udeladt fra raids (mener her ZA hvor jeg først kom med efter 4-5 gange selvom jeg altid var klar), men jeg vidste godt hvorfor jeg ikke kom med, så jeg tog mig ikke af det dengang. jeg mener selv at jeg er meget tålmodig, så det er ikke fordi jeg ikke kom med i går at jeg skriver dette.

jeg synes bare, at hvis man sætter et raid op en given dag, så skal man respetere den tid, ellers kan man lige så godt lade være med at sætte et raid op fra starten.
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Fhenlas har jo nok ret   Lynchmob Progress! EmptySøn Nov 30, 2008 9:37 pm

Jeg må give dig ret i at det nok ikke var så pænt gjort. Dog med den tilføjelse at vi aldrig havde regnet med at komme så langt som vi gjorde. Raidet igår var mere ment som at gøre et forsøg, og dermed gøre det lettere at komme igennem idag. At vi så ikke stoppede var nok grundet ren eufori over at det gik så godt.

Undskyld her fra.
Tilbage til toppen Go down
Bamm

Bamm


Antal indlæg : 9
Tilmeldt : 05/11/08
Alder : 35
Geografisk sted : Århus

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: hmm   Lynchmob Progress! EmptyTirs Dec 02, 2008 12:56 am

jeg synes ikk det er fair det i gjor i lørdags.. for jeg kommer hjem søndag og glæder mig til a komme igang.. så får jeg a vide af min bror a jeg ik ska raide og tror først det er fordi jeg ik ska med fordi jeg kommer lidt for sent.. men finder så ud af at i var afsted om lørdagen.. blev godt nok pissed!! og overvejede virklig om jeg gad være med søndag da jeg fik invite.. men okay.. det er så fair nok.. men det ska bare ikke ske igen.. den eneste måde det kan blive okay på er hvis alle dem som skulle med var der..

en anden ting jeg mener vi skal have gjort er at vi ska have GEM igen.. for det er kun dem som raid-leaderen inviter der kan se at der er raid og på den måde blir det sku lidt hemmeligt.. så hvis vi li får GEM igen allesammen ville det være nice.. så alle har en chance for at se hva der sker..
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptyFre Dec 05, 2008 11:00 am

Oh yeah...flere bosser nede cheers

THADDIUS


Lynchmob Progress! Thaddi10


GROBBULUS


Lynchmob Progress! Grobbu10


GOTHIK THE HARVESTER


Lynchmob Progress! Gothik10


GLUTH


Lynchmob Progress! Gluth_10
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Dexra

Dexra


Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 06/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptyLør Dec 06, 2008 1:54 pm

Vi har da også downet Instructor Razuvious. På andet forsøg. Så gogo giff pic Razz
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptyMan Dec 08, 2008 1:02 pm

Instructor Razuvious

Lynchmob Progress! Instru10


The Four Horsemen

Lynchmob Progress! Thefou10


Loatheb

Lynchmob Progress! Loathe10


Heigan The Unclaen

Lynchmob Progress! Heigan10


*******

Og her stoppede det så pig

Lynchmob Progress! Sapphi10
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Dexra

Dexra


Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 06/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptyMan Dec 08, 2008 9:43 pm

Jeg forventer at se en stor drage af bone i aften... Så gogo guys.
Tilbage til toppen Go down
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Resten af Naxxramas   Lynchmob Progress! EmptyFre Dec 19, 2008 3:27 am

Sapphiron
Lynchmob Progress! Wowscrnshot121408224923bi5

Kel'Thuzad
Lynchmob Progress! Wowscrnshot121408233913nr5
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! EmptyFre Apr 17, 2009 6:15 pm

Oh yeah, baby..

Så ruller vi igen!

Lynchmob Progress! Wowscr12
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Lynchmob Progress! Empty
IndlægEmne: Sv: Lynchmob Progress!   Lynchmob Progress! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lynchmob Progress!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Progress og raid-setup

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: