Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Opkast, bræk og andet godt på denne mandag

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Opkast, bræk og andet godt på denne mandag Empty
IndlægEmne: Opkast, bræk og andet godt på denne mandag   Opkast, bræk og andet godt på denne mandag EmptyMan Dec 01, 2008 8:20 pm

Jeg har et enkelt spørgsmål...

Hva er det helt præcist vi vil med denne guild???

Jeg er for at sige det mildt, ved at være pisse træt af folk der pugger, når der er guild folk på.. HVA FANDEN SKER DER???

Fair nok folk kører hc, og der ikke lige er en spot når man logger på, men der er sku langt til det scenarie hvor man skriver, at man er klar, og så efterfølgende kan se at nogle bliver færige i div. instances, men man kan så os konstatere at der ikke er folk fra guilden der er med...

Helt ærligt, vil vi geare os selv op for vores egen skyld, eller vil vi geare op og hjælpe andre folk i GUILDEN med at komme til lvl 80, få gear, så guilden kan lave progress???

Som det er pt. kunne jeg for mit vedkommende være i hvilken som helst guild.

Godt så....

2. Impulsivitet er en helt fantastisk ting... men... syns vi skal få noget styr på nogle faste raid dage, så dem i guilden der måske ikke lige er online hver dag, har en mulighed for at signe op, stille klar osv. så de os har en god oplevelse i guilden, ellers er jeg bange for at vi mister folk på det..

Det er for rodet som det er pt.

Kom med jeres mening, jeg kan ta det....
Tilbage til toppen Go down
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Opkast, bræk og andet godt på denne mandag Empty
IndlægEmne: faste raid dage   Opkast, bræk og andet godt på denne mandag EmptyMan Dec 01, 2008 9:33 pm

Jeg har selv taget nogle pugs i starten, da jeg blev 80. Det var self, pga. mangel af spillere i guilden om dagen til kl ca. 19-20 stykket, hvor der var lige nok folk til at spille 2-3 timer. Som forårsager at man ikke kan blive stærk nok til at hjælpe guilden op eller få kendskab til alle instances. Nu har jeg mulighed for at hjælpe og venter på folk fra guilden glædeligt hverdag, så de kan geares op. Men jeg kan ikke love at hjælpe alle på samme dag.
Scareyou er blevet 80 og ikke blevet hjulpet en del igennem hc's, pga. andre folk vil gerne ind i hc, selvom de har været inde i det 3-4 gange mere end ham.
En del af os har allerede gear nok til at komme på 2000 dps, derfor vil jeg hellere hjælpe dem der ikke har haft mulighed for at opnå dette.

Faste raid dage vil absolut være godt, men det er desværre umuligt at sætte folk igang med at skrive på hjemmesiden, hvornår de har mulighed for at raid.

Jeg vil så hermed sætte raid dage ud fra hva dem som har skrevet i "timeplan & datoer". Da det er mit eneste middel atm.
Derudover er der snakket om at bruge GEM igen. Så sætter op en channel, også skal alle have fat i dette addon.

En ide!!!
Herfra kan jeg sætte HC runs op fra hvornår jeg er hjemme. Derved kan folk signe sig op til at være med der.
Dermed have de 2 andre tanks om at sætte deres tider op på GEM, så folk kan tage med derfra.
Tilbage til toppen Go down
pihl

pihl


Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 09/11/08
Alder : 41
Geografisk sted : Hillerød

Opkast, bræk og andet godt på denne mandag Empty
IndlægEmne: Sv: Opkast, bræk og andet godt på denne mandag   Opkast, bræk og andet godt på denne mandag EmptyMan Dec 01, 2008 10:17 pm

Jamen jeg er helt enig i at man skal prøve at holde HC med folk i guilden, for mit eget vedkommen gider jeg simpelthen ikke køre pug's, selvfølgelig skal folk have lov at køre HC hvis de logger ind og ingen andre er online, men synes da helt sikkert vi skal stræbe på at køre dem med guild mates..

Hvad angår spontane raid's er jeg helt enig, der skal et ordentlig værktøj til så alle kan se hvilke dage og tider der bliver raidet og derefter signe sig op.
Synes bare ikke det værktøj som wow calender tilbyder lever helt op til dette, nok også derfor der har været så mange spontane raids.
Med det sagt mener jeg dog, at vi så vidt muligt skal prøve at raide så mange dage om ugen som muligt, vi har jo en masser bosser derinde som ikke er nede endnu og en masse folk som gerne
vil med derind, hvis der "kun" bliver raidet 2 gange om ugen, vil det måske betyde at mange "kun" kan raide 1 gang om ugen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Opkast, bræk og andet godt på denne mandag Empty
IndlægEmne: Sv: Opkast, bræk og andet godt på denne mandag   Opkast, bræk og andet godt på denne mandag Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Opkast, bræk og andet godt på denne mandag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: