Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Dig og udvidelsen

Go down 
+7
Dexra
Drómbor
Icybones
Fhenlas
Pig
Bamm
Lårtehårde
11 deltagere
ForfatterBesked
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptyTors Nov 06, 2008 9:35 am

Hej alle,

Det er bydende nødvendigt at vi, som jeg har før har prøvet at nævne, nu prøver at få præciseret hvilke chars vi kører op i udvidelsen. Vi er nu begyndt at sætte fokus på hvordan vi som guild skal lvl op og hvordan vi skal gribe raid-delen an i lvl 80. Vi regner med konstant at køre 5-mands eventuelt i 2 hold (da vi ca er 10+ mennesker) og selvfølgelig også questing for dem der vil det. Raid-mæssigt er planen at vi nøjes med at køre ét 10-mands hold for at have godt og rullende loot til hver spiller, men selvfølgelig er 2 10-mands også på tale, i tilfælde af at vi bliver 15+ aktive gamere. Vi er et par stykker der har talt en del om netop dét emne, så den tager vi alle på TS, så den kan blive uddybet lidt.

Nedenstående er noget jeg gerne ser I svarer på :

1, Hvilken char kører du op om 8 dage, som du betegner som din main?

2, Hvilke chars kunne du eventuelt have lyst til at køre istedet (for guilden og progress skyld) ?

3, Hvor meget tid regner du at være på om ugen og ikke mindst hvor hvor mange gange om ugen har du lyst til at raide med os?

lad mig hører fra Jer....

pig
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Bamm

Bamm


Antal indlæg : 9
Tilmeldt : 05/11/08
Alder : 35
Geografisk sted : Århus

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Dig og Udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptyFre Nov 07, 2008 1:49 am

Hep hey..

det med at raide og hvor mange grupper vi skal lave har jeg kigget lidt på..
af de medlemmer som jeg kan se vi er i guilden så er vi 17 personer lige nu..
der er så 2 som jeg ik har set på længe, og så er der derudover 3-4 stykker,
som jeg ikke ved om vi vil se på så meget som andre.. det kan selvfølgelig være
at de begynder at vise sig igen når først udvidelsen kommer.. så vi blir nød til
at lade tiden vise os hva der kommer til at ske der Smile

well.. jeg har tænkt mig at lvl min druide op til at blive Boomkin, hvis ikke jeg får andet af vide..
eller rettere sagt hvis ikke der er brug for andet..jeg ved at vi allerede har en
del druids.. hvis det er kunne jeg godt finde på at gå feral med min druid
så vi har en druid tank og ikke kun to-tre warrior tanks..
hvis det ikke skal være min druide så vil jeg gerne have min shaman, og vil
gerne køre melee dps med ham..
hvis det går helt galt med healere kan jeg godt gå healing med min shaman..

som det ses er jeg rimeli åben over for det hele.. sys det vil være bedst hvis vi kan
køre så mange forskellige class' op som muligt.. for på den måde tror jeg at vi har
den bedste måde at opstille et hold på.. så ofre mig gerne for holdet Smile
jeg regner med at jeg kommer til at være på næsten hver eneste dag i omkring 5-6 timer.. plus minus Smile

BammBamm out Wink
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: min klasse at køre op   Dig og udvidelsen EmptyFre Nov 07, 2008 1:54 am

Jeg har seriøst overvejet at køre min warlock op, så det vil jeg gøre. Prøvede at spille min drood, men damn jeg faldt i søvn, så det er et no go.
Min palla bliver nr. 2 at køre op.

Vi skal bare huske at have et så bredt udvalg af klasser som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Fhenlas




Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 06/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Min class   Dig og udvidelsen EmptyFre Nov 07, 2008 5:50 pm

når wrath kommer ud, så er det min warlock der bliver min main...

jeg har jo stadig min priest på Balnazar som jeg kunne få flyttet og køre som en alt healer, men jeg håber ikke det bliver nødvendigt at den kommer til at blive min main for holdet, for jeg vil virkelig gerne spille som min warlock mest...

hvor meget tid jeg har til at spille er dog et problem. jeg er jo på 2. år i HTX, og det ser ret nasty ud forude. det kommer nok til at tage lidt længere tid for mig at komme op på lvl 80 i forhold til andre, og jeg har nok heller ikke lige så lang tid til at raide sammen med jer, men jeg vil da prøve at få klemt så meget playtime ind som muligt.
jeg kan ikke give et bestemt dagligt playtime som bammbamm...
Tilbage til toppen Go down
Icybones

Icybones


Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 05/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: min char   Dig og udvidelsen EmptyLør Nov 08, 2008 1:53 am

Min char bliver enten min druid feral eller min shammy enhancement, jeg har ikke bestemt mig endnu :O
Tilbage til toppen Go down
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Tank ^^   Dig og udvidelsen EmptyLør Nov 08, 2008 5:04 pm

Jeg underskriver hermed at det bliver min tank, som skal være main. Very Happy

Som backup piller jeg lidt ved kort bunken, da jeg har 3 andre, Ralfy, Lol-grim og Jinzou. :p
Tid og raids har jeg altid en del af og raids kører jeg gerne. Jeg har dog ikke vist mit potentiale her med at være aktiv inden Wotlk. Nok fordi jeg ville bruge tiden sammen med damen inden man går hardcore xD
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptyLør Nov 08, 2008 5:22 pm

Jeg tror jeg kører Zekockness op, da jeg nok bliver den eneste Resto-druide. Siden Blizz stadig taler om at der bliver dual-specs (så man kan skifte spec midt i feks raid) så har jeg også mulighed for at køre nogle daylies osv som jeg ikke havde før Surprised

Jeg vakler mellem den og Lårtehårde (mage).


Sidst rettet af Zekockness Lør Nov 08, 2008 8:37 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Dexra

Dexra


Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 06/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptyLør Nov 08, 2008 6:53 pm

I'm the slacker. Only got one char. Så jeg bliver hunter. And a damn good one Smile
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptySøn Nov 09, 2008 2:35 am

Pig skrev:
Jeg har seriøst overvejet at køre min warlock op, så det vil jeg gøre. Prøvede at spille min drood, men damn jeg faldt i søvn, så det er et no go.
Min palla bliver nr. 2 at køre op.

Vi skal bare huske at have et så bredt udvalg af klasser som muligt.

Cool Usle...i det nye end-game skulle de også virkelig have god DPS. Bedre end feks mages.
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Bamm

Bamm


Antal indlæg : 9
Tilmeldt : 05/11/08
Alder : 35
Geografisk sted : Århus

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Need more info :p   Dig og udvidelsen EmptySøn Nov 09, 2008 5:02 am

det er sku rart a de fleste er ved at have fået skrevet sig ind her.. mangler dog li de sidste.. og så snart de får taget sig lidt sammen så ka jeg bli færdig med en fin lille liste jeg har gang i.. er nemli igang med at se hvilken char folk vil spille og som hva class, så vi ka se hva vi har a dps, healers og tanks.. sir self ikke at fordi folk skriver noe at det så er bindende.. men det er nu lidt rart a vide hva vi har og ikke har Smile
Tilbage til toppen Go down
Lilay

Lilay


Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 05/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptySøn Nov 09, 2008 8:00 pm

Jeg spiller min paladin op, vil køre den som retri...
Er dog mulighed for både at køre den som tank (hvilket jeg ikke tror bliver nødvendigt)

Jeg kunne også tage min priest fra Balnazzar, men hvis den skulle komme på tale, ville jeg køre den som shadow.

Kan og vil gerne raide så meget som muligt..
Tilbage til toppen Go down
pihl

pihl


Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 09/11/08
Alder : 41
Geografisk sted : Hillerød

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Hey alle   Dig og udvidelsen EmptySøn Nov 09, 2008 8:04 pm

Min main vil enten blive brutox (paladin) eller menthaz (shaman)

Hvilken det blive endnu har jeg ikke helt bestemt, og heller ikke hvilket spec.

Med hensyn til tiden så skulle det ikke være noget problem :-)

forresten så skulle brutox være som holy, menthaz skulle enten være resto eller elemental, enhancement kunne også komme på tale hvis der skulle være stor mangel på det.
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Tydeness!!!   Dig og udvidelsen EmptyMan Nov 10, 2008 1:26 am

Jaah.. det blir tyde jeg kører op.... spiller helst som dps.... men kan sagtens spille den som tank, hvis de kommer til at holde til det.... ;D

Har min rogue i guilden os, og kan sagtens køre ham op... men det er efter min pally... ;D
Tilbage til toppen Go down
Sinch

Sinch


Antal indlæg : 22
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Næstved/København

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptyMan Nov 10, 2008 3:36 am

Jamen tank all the way..
spiller Sinch opsom tank slvfølgelig, men har udstyr til både retri og healing hvis der er mangel for det.
Har 3 andre chars lvl 70 som jeg ikke helt ved om hvilken en jeg vil spille op efter men det bliver nok min shammy som elemental eller som resto.
Tilbage til toppen Go down
Icybones

Icybones


Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 05/11/08

Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen EmptyLør Nov 15, 2008 2:13 am

Jeg har besluttet mig, det bliver min enhancement shammy gogogo afro
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dig og udvidelsen Empty
IndlægEmne: Sv: Dig og udvidelsen   Dig og udvidelsen Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dig og udvidelsen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyt guildnavn i udvidelsen?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: