Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Guild Vault

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Guild Vault Empty
IndlægEmne: Guild Vault   Guild Vault EmptyTirs Nov 11, 2008 8:58 pm

Et emne der poppede op den anden dag da jeg var på job, og sludrede med nogle ad de andre WOW tards..

Kunne det laves så der var en side i GV, som var til hvis man havde noget man ikke kunne bruge, men andre i guilden måske kunne drage nytte af??

Det hænder jo at man finder noget der ikke lige er til AH, men så bare bliver vendor'et selvom andre måske kunne bruge det...

Blot en ide ;D
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Guild Vault Empty
IndlægEmne: det skulle være np   Guild Vault EmptyOns Nov 12, 2008 1:34 pm

Det er kun afhænigt af hvilke permissions man nu har til GV. Men jeg syntes også at vi skal kunne proppe det man ikke lige kan bruge ind i GV.
I vores tidligere GV lå der alverdens mystiske ting, også Pihl's brugte cloth skuldre, som på mystisk vis forsvandt gentagende gange, og blev lagt ind igen. Har hørt rapporter om en Belf som hoppede og dansede rundt i Nagrand kun iført nogle blå skuldre. Kan ikke lige sige hvem det kunne være Pihl, men jeg tror de skuldre var BOP.
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Guild Vault Empty
IndlægEmne: c,)   Guild Vault EmptyOns Nov 12, 2008 2:27 pm

Jamen så bare ha en bytte side....

Syns kun jeg kunne smide ting i den gamle GV.... Og kunne aldrig få det ud igen.... ;D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Guild Vault Empty
IndlægEmne: Sv: Guild Vault   Guild Vault Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Guild Vault
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» 25mands guild
» Everlast guild merge
» GUILD MERGE
» Guild meet
» Nyt guildnavn i udvidelsen?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: