Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Everlast guild merge

Go down 
+4
Lårtehårde
Bimmer
Tyde
Drómbor
8 deltagere
ForfatterBesked
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptySøn Apr 19, 2009 9:19 pm

Der bliver snakket om en mulighed for guild merge med Everlast, hvor Hugadarn er taget til. Dette er en International guild, så vi kommer til at blive mixet, hvis vi joiner dem.

De er en progress guild som os. Samtidigt har de mange flere members. Vi har fået en mulighed nu til at merge med dem, samt fået tilbud til at få samme stillinger som vi har nu i vores guild med hensyn til officerer/members osv.
Jeg ser dette som en mulighed for at endeligt få gang i 25 mands raiding, så vi ikke behøver at lede efter individuelle eller ligge stille lige pludselig.

Vi har alle set og oplevet at efter vi har cleared naxx 10 selv og naxx 25(med pug). Så har både jeg og et par andre fået nok af WoW, da der både ikke var nok "contents" i spillet og spillere i vores guild til at forme flere raids. Derudover begyndte vi bare med at gear alts op og kalde dem for vores "mains", som interesserede mig ikke særlig meget.

Vi er alle meget glade for det sociale i guilden, men som jeg ser for det meste, udgør raids en stor del af det sociale og hygge. Det ender igen når vi har Ulduar på farm om 1-2 måneder med denne progress som vi har.

Derfor vil jeg gerne lægge en afstemning om vi vil merge eller ej. Skriv gerne jeres meninger samtidigt Smile
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Tommel op!!   Everlast guild merge EmptySøn Apr 19, 2009 9:35 pm

Jamen jeg kender ikke nogle fra everlast, men syns da det lyder som en god ide....

Selvom jeg ikke tror vi har ulduar 10 på farm om 2 måneder, så kan jeg godt mærke at jeg er iriteret over at der er noget jeg ikke har adgang til fordi vi er for få...

Og der er jo ikke nogen der siger, at vi ikke kan lave runs i 10 mands grupper, som vi plejer...

pt kan jeg kun se fordele ved det...

Og skulle det gå galt, så kan vi vel lave en ny lille guil igen, hehe... ;P
Tilbage til toppen Go down
Bimmer




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 16/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptySøn Apr 19, 2009 10:31 pm

Det kan vel ikke gå værre end galt ^^
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 12:03 am

Kort sagt kan jeg sige at jeg går af som GM og overdrager guilden til den nærmeste af de gamle som endnu en gang kan lave guilden om til noget nyt og spændende. Jeg har argumenteret de sidste par dage for at vente til at vi i det mindste viser at vi kan tage Ulduar ned, men at jeg sagtens kan forstå at hvis folks lyst er til 25mands, så er det forståeligt nok.

Tak for nogle gode timer og det mener jeg på alle måder!

-Jab´en
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 12:15 am

Jeg har overdraget guilden til Brutox.

Good Luck all Smile
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 12:24 am

lad os lave en afstemning om sagen. Hvis vi ikke er nok til 10 mans raid til Ulduar er det ikke så fedt.
Tilbage til toppen Go down
rasmushyldekjaer




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 24/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 6:34 pm

Jeg synes også det er en god ide at merge med den anden guild...

Synes tit vi mangler players til at lave et raid... Det er jo hellere ikke værre end, at vi kan smutte igen hvis det sku gå helt galt.
Tilbage til toppen Go down
pihl

pihl


Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 09/11/08
Alder : 41
Geografisk sted : Hillerød

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Guild merge.   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 7:38 pm

Først skal det siges at jeg synes det er trist at jab/mönkay er stoppet som GM, Vi har haft utrolige mange gode tider
sammen, både i TBC og wotlk. Håber du får blod på tungen igen på et senere tidspunkt, har sku haft mange goder tider på TS klokken 4 om morgenen med at gange alli eller hvad man nu ellers kunne finde på :-)

Det skal også siges at guildmaster status ikke på nogen måde er en fast løsning, men en midlertidig løsning indtil vi lige finder ud af hvad vi gerne vil.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg sætter kryds ved JA til guild merge.

Med til overstående skrevet af drömbor synes jeg det skal siges at vi KUN gør dette for at give mere aktivitet til folk i guilden samt mere indhold, der er mange som rigtig gerne vil se END-game i denne patch, og det ser ikke ud til at være noget man kan pugge sig igennem, og ulduar 25 må siges at være det ultimative endgame, og jeg mener personligt at det ville være federe at komme med på bølgen fra start, frem for at finde ud af at det er noget vi gerne ville når vi er gået døde i 10 mands ulduar.
Hvis det viser sig at denne guild merge ikke er hvad vi havde forventet, går vi selvfølgelig tilbage til den gamle guild og tager den derfra.
Dertil skal det også siges at det kun er på raids og i guild channel at det er på engelsk, alt hygge snak kan forhåbentlig fortsat foregå på dansk på TS som altid.

Men kom egentlig med jeres meninger folkens, man bliver overhoved ikke upopulær af at være af en anden mening. Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 7:50 pm

Om vi merger eller ej, så har jeg aldrig gidet at raide 25 mands hvor jeg kun kender 1/3 af spillerne. Det syntes jeg er ret kedeligt og der er altid min. 1 tumpe i et 25raid som fatter minus. Derfor har jeg altid fortrukket 10 mands raid, hvor jeg kender alle og man kan sidde og snakke sammen over TS.

Jeg vil til enhver tid fortrække en dansk guild frem for en international en.
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Byr why jabber??   Everlast guild merge EmptyMan Apr 20, 2009 8:02 pm

Jeg må indrømme at jeg os er trist over at Jab stopper...

Syns ski os vi har haft mange sjove timer i spillet, og på Ts har snakken da altid været festlig... afro

Mht. guildmerge, så er det en fordel at være flere i guilden.. dem der vil, kan raide 25 mands og de mere casual, har større mulighed for at kunne danne grupper, til det de nu måtte lyste...

Jeg kan godt se grisens mening, og er egentlig enig, men som det er pt, har vi jo allerede problemer med at stille en fornuftig 10 mands gruppe, med klasser der buffer hinanden på en god måde, hvilket jeg mener er et krav i ulduar..
Tilbage til toppen Go down
Bimmer




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 16/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyTirs Apr 21, 2009 9:30 pm

Der er ingen der siger at vi ikke stadig kan lave vores egne gode gamle 10 mands Wink
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyOns Apr 22, 2009 8:38 am

Jeg tror ikke mere på det merge med Everlast. Over de sidste 2 dage har der ikke været så mange af de Everlast fætre online, så det ser ikke ud til at holde.

Istedet syntes jeg vi skal få gang i noget 10 mands raid Smile
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyOns Apr 22, 2009 6:13 pm

HØRT HØRT!!!

Og hvis de vil merge, så kan de sku komme ind i vores, dem der er aktive...

De ville jo alligevel give officer og GM titler til dem fra lynchmob der havde det...
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyOns Apr 22, 2009 9:54 pm

På den anden side så syntes jeg ikke der er nogen stemning for 10 mans raid i guilden. Der er ihvertfald ikke den store tilslutning når der sættes raid op.

Det er ret ærgeligt at vi raider så lidt i 10 mands for det er det vores guild et eller andet er klart bedst til, grundet vores størrelse.

Jeg ved sgu ikke rigtigt hvad man kan ligge i det, men jeg syntes at der skal til at ske noget..
Tilbage til toppen Go down
Sinch

Sinch


Antal indlæg : 22
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Næstved/København

Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge EmptyTors Apr 23, 2009 9:53 am

Jeg ved godt at jeg ikke har skrevet mig på de sidste 2 gange pga arbejde, men jeg regner snart med at sætte noget op, jeg skal lige prøveat sættemig ned sammen med Drómbor og aftale nogle tider.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Everlast guild merge Empty
IndlægEmne: Sv: Everlast guild merge   Everlast guild merge Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Everlast guild merge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» GUILD MERGE
» Nyt guildnavn i udvidelsen?
» Guild Vault
» 25mands guild
» Guild meet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: