Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Tid og regler :)

Go down 
+2
Tyde
Drómbor
6 deltagere
ForfatterBesked
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Tid og regler :)   Tid og regler :) EmptyMan Nov 10, 2008 2:33 pm

Hey hey Smile
Efter diskussionen igår, så tænkte jeg at vi et tidspunkt, inden vi begynder med 10 mands raids, at vi så begynder med at tænke på reglerne som vi vil sætte op.
Dermed kan jeg f.eks. sige inden 10-mans raided, at det er sådan vi kører med hensyn til loots, så folk ikke bliver forvirret. Samtidigt med at hvordan man skal forholde sig til raids. Selvfølgelig kan der altid være sjov og en god gang humor under trash mobs, men at man under boss taktikkerne holder sig stille og lidt seriøs, så det ikke bliver om til kage bæ, når vi går igang med boss'en.. =p

Men dette er først når vi sådan ca. skal til at begynde med 10 mands raids eller lidt før. Smile så kan i komme med nogle ideer inden vi når der til Smile Skriv dem ned her på.
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Jaah   Tid og regler :) EmptyMan Nov 10, 2008 4:25 pm

Tja... er det ikke bare at gøre som i dirtbags???

;D

Syns da det kørte meget godt der....
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: lidt mindre øl + vin og sprut   Tid og regler :) EmptyMan Nov 10, 2008 6:29 pm

jeg prøver at skære ned på forbruget under raids, så jeg ikke ser 2 bosses, når der faktisk kun er 1. Ihverftald indtil det sidder på rygraden.
Tilbage til toppen Go down
pihl

pihl


Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 09/11/08
Alder : 41
Geografisk sted : Hillerød

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Ja   Tid og regler :) EmptyTirs Nov 11, 2008 12:19 pm

Hey.

Jo helt sikkert.

At vi så bare allerede nu må accepterer, som vi altid har gjort, at den uslegrissebasse dreng rander stiv og skæv rundt i instance og laugh/spitter på alt hvad han ser mens han hyler som en gris i løbetide.....lol har jeg det helt fint med.... cheers
Tilbage til toppen Go down
Icybones

Icybones


Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 05/11/08

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tid og regler :)   Tid og regler :) EmptyTirs Nov 11, 2008 7:56 pm

Pig skrev:
jeg prøver at skære ned på forbruget under raids, så jeg ikke ser 2 bosses, når der faktisk kun er 1. Ihverftald indtil det sidder på rygraden.

Spørgsmål : KAN du spille når du er ædru, det er jo efterhånden nogle år siden at du har prøvet det

Svar : Jeg tror det ikke Razz

Og nu til det mere seriøse, at gøre som i Dirtbags tid kunne være ok, men det skal dog være med forbehold synes jeg og med henblik på progress frem for den enkle spillers behov f.eks. Der dropper en tanking trinket MT /roll 1, random OT /roll 99, i dette tilfælde mener jeg at vi skal kigge på raidprogress som primær, dett er er dog temmeligt svært at administrere, derfor er jeg mere tilhænger af et DKP system eller en anden form for kontrol af vores drops / raidattendence

Regards

Midnightsun ... a damn straight hippie.


Sidst rettet af Midnightsun Tirs Nov 11, 2008 9:37 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tid og regler :)   Tid og regler :) EmptyTirs Nov 11, 2008 8:24 pm

Jeg vil sige, at at vi vil være en slet guild, hvis vi ikke kan administrere loot-uddeling under 10mands-vilkår.

Efter min mening skal der først implementeres DKP, når det viser sig at der er brug for det. I mellemtiden håber jeg at alle ruller for med henblik på progress for gruppen primært.

Sagt på en anden måde...alt surmuleri skal pakkes væk, når en anden spiller bliver fremhævet i stedet for én selv og han derved får loot. Vi kan køre 10mands mere eller mindre hele ugen uden at være saved, så alle får luv.

Lad os nu blive enige om at vi 15 mennesker, der altid har spillet sammen, kan håndtere dét.
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tid og regler :)   Tid og regler :) EmptyTirs Nov 11, 2008 8:53 pm

Lårtehårde skrev:
Sagt på en anden måde...alt surmuleri skal pakkes væk, når en anden spiller bliver fremhævet i stedet for én selv og han derved får loot. Vi kan køre 10mands mere eller mindre hele ugen uden at være saved, så alle får luv.

Kunne ikke være mere enig. Vent med DKP til der virkelig er et behov for det...

LUV FOR ALL!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: DKP og svar på uhørlige anklager :)   Tid og regler :) EmptyOns Nov 12, 2008 1:45 pm

Midnightsun skrev:
Pig skrev:
jeg prøver at skære ned på forbruget under raids, så jeg ikke ser 2 bosses, når der faktisk kun er 1. Ihverftald indtil det sidder på rygraden.

Spørgsmål : KAN du spille når du er ædru, det er jo efterhånden nogle år siden at du har prøvet det

Svar : Jeg tror det ikke Razz


Må jeg så være fri. Det var mig der holdte igen sidst vi spillede og dig som bællede alt mit whisky. Nu var jeg tvunget til at købe en ny kasse whisky til samlingen.

DKP kan være en god ting, hvis vi virkeligt skal give den gas i instances. f.eks. hvis vi har en klasse som altid er med i en bestemt instance og gerne vil have et drop, og lige der hvor det dropper er der også en anden med i samme klasse som også vil have det drop. Her mener jeg bestemt at den som er mest med også skal have 1. ret.
Men jeg syntes ikke dette har været et problem i vores tidligere raids.
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: nemlig!!   Tid og regler :) EmptyOns Nov 12, 2008 2:29 pm

Syns heller ikke det har været et problem... Det samme gælder sig, når en person på et raid konstant roller højere end de andre, så har folk været gode til at sige, nogle andre skulle ha det item, så alle fåe lidt med... ;D

Så sukkersødt det blev, hva??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tid og regler :) Empty
IndlægEmne: Sv: Tid og regler :)   Tid og regler :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tid og regler :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flere members i guilden ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: