Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Flere members i guilden ?

Go down 
+2
Pig
Drómbor
6 deltagere
ForfatterBesked
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Flere members i guilden ?   Flere members i guilden ? EmptySøn Jan 18, 2009 9:53 pm

Som jeg kan se det nu, har expansionen mangel på indhold i øjeblikket. Dog er guilden samtidigt også stoppet med at raid og de eksisterende raid lystne folk vil stadig opnå noget gear, samt de nye der er blevet lvl 80, vil også igang.

Hermed er der blevet mangel på visse classes i raids.
Dermed foreslår jeg at vi sætter et ansøgningsskema op og får posted lidt ud i guildchatten.
Jeg vil gerne gøre disse ting, da jeg synes at vi er begyndt med at mangle folk.

Hvis vi skulle kunne klare de nye instances, burde vi have flere af vores folk geared op, som dog ikke er muligt, når ingen vil pve/raid mere.

Så dermed kan vi få nogle flere sociale folk ind i guilden, danske members Smile Siden vi er flyttet her til denne server der er fyldt med danskere, så burde vi tage nytte af det.. Ellers ku vi lige så godt have blevet i Balnazzar. (ps. no offense, but no lag @ balnazzar ^^)

Her kan vi så også benytte dkp system, ved at vi pludselig bliver en stor nok guild til at gå 25 mands selv. Jeg stoler ikke så meget på at raid med andre guilds, da vi ikke burde være afhængige af andre og blive pisset på, når der opstår situationer.

DKP system fungerer også bedre på 25 mands end på 10 mands.. da i 10 mands er der ikke så meget fight mellem classes på loots. F.eks. 1 paladin healer som brutox får kun fight når det pågælder tokens/rings/trinkets. alt Plate healing går til ham uanset hvad.
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: lad os få nogle fler ind   Flere members i guilden ? EmptyMan Jan 19, 2009 12:47 am

Jeg kender et par danskere (irl) som spiller på serveren, der ikke er i vores guild. (prøver at sparke til dem)

Det er klart mest optimalt hvis dem som joiner også er nogle som vi kender, så de største tumper kan sorteres fra. Men det kan jo godt være noget svært at kende alle, når man rekruttere til 25 mans.

Lad os prøve at rekruttere folk, og hive dem igennem nogle HC's og bruge TS og se hvad de er for nogle.
Tilbage til toppen Go down
Sinch

Sinch


Antal indlæg : 22
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Næstved/København

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere members i guilden ?   Flere members i guilden ? EmptyMan Jan 19, 2009 11:42 am

Jeg er helt enig, jeg syntes det kunne være fedt at prøve 25 man både Naxx, VOA, OS både fordi vi kan få fedt loot men også fordi det giver den udfordring som vi alle savner.. jeg gør i hvert fald.. for lige pt er der kun 2 ting til mit main spec som jeg kan bruge.. og det er ikke vigtige ting... Sad

Men syntes også at vi kunne prøve (hvis folk har lyst) at pugge folk til VOA, altså selvfølgelig ha flest Lychmob med og så pugge resten, så er der stadig stor chance for at vi beholder lootet i Guilden, men hva siger i til det??
Tilbage til toppen Go down
pihl

pihl


Antal indlæg : 24
Tilmeldt : 09/11/08
Alder : 41
Geografisk sted : Hillerød

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: God ide.   Flere members i guilden ? EmptyMan Jan 19, 2009 5:16 pm

Helt sikkert en god ide, synes det er super fedt at raide 25, det ville også give folk noget mere at lave, både 10/25mands.
Synes vi skal finde ud af hvor mange i guilden der ville være med på dette, og efterfølgende finde ud af hvor mange
vi manglede og hvilke classes...
Desuden skal der opstilles nogle guild regler og officers osv før dette går igang, det ville ikke være fair at drombor skulle stå for det hele, og nok heller ikke muligt.
Klare linjer og måder at gøre tingene på er klart noget der skal tages en stor snak omkring.

Ellers er jeg game!
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere members i guilden ?   Flere members i guilden ? EmptyTirs Jan 20, 2009 9:37 pm

Syns bestemt os det lyder som men rigtig fin ide med en apply side... Selvfølgelig vil der komme folk ind (dixi, hihi ), men der kan jo os komme nogle fine guild folk ud af det. Jeg kom jo selv ind på den måde... Og jeg er da meget rar.. hvis jeg selv skal sige det *GG*
Tilbage til toppen Go down
Drómbor

Drómbor


Antal indlæg : 27
Tilmeldt : 08/11/08
Alder : 36
Geografisk sted : Århus

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Regler og Ansøgning   Flere members i guilden ? EmptyLør Jan 24, 2009 7:58 pm

Laver en "test" ansøgningsskema, i må gerne rette eller lægge mere/fjerne noget. Samt komme med jeres grund til hvorfor.

Dette er en dansk guild, derfor rekrutterer vi kun danskere ind til guilden.
Man skal være over 18 og dermed være moden, for at beholde et venligt og socialt miljø i guilden.
Man skal hermed have TS, der behøves ikke mic.
______________________________
Ansøgning til guilden
Alder:
Class:
Main specc:
PvP/PvE orienteret?:

Raid erfaring?:
Tidligere guilds:
Hvorfor leave?:

Et armory link af din main character:

_______________________________


Hermed nogle regler i kan godkende/rette/give mening om.

Guild regler
- Hvis der er problemer i guilden, skal der kontaktes en officer.
- Behandl andre som du selv vil behandles.
- Spamming er ikke tilladt i guildchat.

Raid regler
- GEM bliver brugt til events og 25 mans raids.
- DKP system til 25 mans raid instances only.
- 10 mans raid instances må man gerne pug, dermed gerne tage andre fra guilden med.

to be continued..
Tilbage til toppen Go down
Tyde

Tyde


Antal indlæg : 100
Tilmeldt : 10/11/08
Alder : 42
Geografisk sted : Frederiksberg, København

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere members i guilden ?   Flere members i guilden ? EmptyOns Jan 28, 2009 2:29 am

Det ser ski fornuftigt ud...


tommel op herfra ;D
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere members i guilden ?   Flere members i guilden ? EmptyOns Jan 28, 2009 1:15 pm

Ja bestemt....det ligner noget brugbart!
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Flere members i guilden ? Empty
IndlægEmne: Sv: Flere members i guilden ?   Flere members i guilden ? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Flere members i guilden ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Raids i guilden
» Alts i guilden?
» Hvad skal guilden hedde?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: