Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Alts i guilden?

Go down 
2 deltagere

Flere end 1 alt i guilden?
Ja
Alts i guilden? I_vote_lcap56%Alts i guilden? I_vote_rcap
 56% [ 5 ]
Nej
Alts i guilden? I_vote_lcap44%Alts i guilden? I_vote_rcap
 44% [ 4 ]
Totale stemmer : 9
 
Poll closed

ForfatterBesked
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Alts i guilden? Empty
IndlægEmne: Alts i guilden?   Alts i guilden? EmptyOns Jan 14, 2009 6:32 pm

Der har været lidt ueninghed om hvorvidt der er for lidt kun at måtte have én alt i guilden. Grunden er selvfølgelig at det er kedeligt at spille alene plus at det virker lidt åndsvagt at udelukke den sociale del, når vi ikke er så mange i guilden.

Icybones er kommet med den idé til en opsætning, at vi holder "member" og "alt" status, men at vi tilføjer en extra "trash"-status til ydeligere alts, der højst må komme med på heroics og dermed ikke er tilladt på raids. Det synes jeg lyder som en god idé, men lad os lige tage en annonym afstemning.

Jeg kan lige at tilføje, at hvis det bliver et ja, så bliver status ikke "trash" men den allerede eksisterende "Fluffer"-status.

Afstemning kører i 2 dage, så spænd hesten for...
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Icybones

Icybones


Antal indlæg : 30
Tilmeldt : 05/11/08

Alts i guilden? Empty
IndlægEmne: Alts   Alts i guilden? EmptyOns Jan 14, 2009 9:27 pm

Jeg synes simpelthen at det er noget pjat at der ikke må være flere end 1 alt i guilden, og især nu da wow virkeligt mangler content.... skal folk der har lyst til at lvle en ny char op gøre det alene og uden mulighed for at snakke med sine guildvenner og RL friends via guildchat og mulighed for at holde sig uptpdate med guildchatten, det er for langt ude imo, der er en masse andre måder man kan løse dette "problem" på, give folk titler 1st char = main, 2nd char = alt og resten = trash eller whatever man nu finder på, vi har jo lavet denne guild for at kunne snakke og hygge sammen med de folk vi kan lide, at udelukke folks alts er imod hvad jeg mener er vigtigst i wow, nemlig at hygge sig med sine venner.

Icybones / Menthaz
Tilbage til toppen Go down
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Alts i guilden? Empty
IndlægEmne: Sv: Alts i guilden?   Alts i guilden? EmptyTors Jan 15, 2009 4:28 pm

For kort at forsvare de gutter/gutinder, der i første omgang gerne ville have at der kun var én alt i guilden, så var det fordi at i vores gamle guild "Dirt Bags" var vi ca 15-20 aktive spillere, men havde over 100 chars i guilden. Så det var bare for at holde det i lidt kort snor.
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Lårtehårde
Admin
Lårtehårde


Antal indlæg : 64
Tilmeldt : 04/11/08

Alts i guilden? Empty
IndlægEmne: Sv: Alts i guilden?   Alts i guilden? EmptyLør Jan 17, 2009 1:38 am

Afstemning lukket. Jeg går ud fra at resten af guilden ikke er interesseret i emnet, siden den lave afstemnings-deltagelse.

Resultat er, som det ses, at flere alts er tilladt.
Tilbage til toppen Go down
https://lynchmob.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Alts i guilden? Empty
IndlægEmne: Sv: Alts i guilden?   Alts i guilden? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alts i guilden?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Raids i guilden
» Flere members i guilden ?
» Hvad skal guilden hedde?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: