Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


LYNCHMOB
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 kl 12 på bakken til guild fest

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

kl 12 på bakken til guild fest Empty
IndlægEmne: kl 12 på bakken til guild fest   kl 12 på bakken til guild fest EmptyTors Maj 14, 2009 2:22 pm

Vi mødes der på kortet kl 12.00 (røde pil)

kl 12 på bakken til guild fest Kort


Drombor og påhæng kommer senere, da ædselexpressen fra Jylland ikke er så hurtig Smile

Jeg kan altid nås på 28277836, hvis det ikke er lige til at finde eller nogle er forsinkede. alternativt kan jeg sikkert spottes i hawaii skjorte og en stor ankelstøttestøvle på foden Smile
Tilbage til toppen Go down
Bimmer




Antal indlæg : 8
Tilmeldt : 16/11/08

kl 12 på bakken til guild fest Empty
IndlægEmne: Sv: kl 12 på bakken til guild fest   kl 12 på bakken til guild fest EmptyTors Maj 14, 2009 7:59 pm

vi kommer enten i min blå ferrari, eller i Orkan's saab, så ædsler har vi ikke nogen af Razz Fandt ud af at toget var både for dyrt og for langsomt :p
Tilbage til toppen Go down
Pig

Pig


Antal indlæg : 46
Tilmeldt : 07/11/08

kl 12 på bakken til guild fest Empty
IndlægEmne: Sv: kl 12 på bakken til guild fest   kl 12 på bakken til guild fest EmptyFre Maj 15, 2009 7:01 pm

Ja toget er den absolut dyreste måde at komme fra jylland til sjælland. Sidste år var jeg ved at leje en bil i 3 dage for at tage til ålborg sammen med 4 andre. Det var billigere end at tage toget.

Så et eller andet sted må ledelsen i DSB være ufatteligt dumme(og 80% af christiansborg), når de ikke kan forstå hvorfor folk ikke tager toget..

Vi ses på bakken Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kl 12 på bakken til guild fest Empty
IndlægEmne: Sv: kl 12 på bakken til guild fest   kl 12 på bakken til guild fest Empty

Tilbage til toppen Go down
 
kl 12 på bakken til guild fest
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Guild Event Lørdag d. 16 Maj
» Nyt guildnavn i udvidelsen?
» Guild Vault
» 25mands guild
» Everlast guild merge

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Your first category :: Lynchmob Hotness-
Gå til: